Bezorgen en Afhalen

Bezorgen

Uw pakket wordt verzekerd verstuurd van maandag tot en met vrijdag via GLS pakketdienst. Helaas bezorgt GLS pakketdienst niet in het weekend. Mocht GLS pakketdienst u niet thuis treffen dan zal GLS een afhaalbewijs bij u achterlaten. Het is ook mogelijkheid om uw bestelling af te laten leveren op een ander adres. U kunt dat aangeven tijdens het invullen van uw adresgegevens. Het is niet mogelijk om uw bestelling naar een postbusadres te verzenden.
Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail van onze vervoerder GLS pakketdienst met daarin een track and trace link om uw bestelling te volgen.

Afhalen

Tijdens het bestellen kunt u ook aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen op onze vestiging in Tiel. Indien uw bestelling op voorraad is, nemen wij binnen 1-2 werkdagen contact met u op voor een afhaalafspraak.

Verzendkosten

De kosten voor het verzekerd verzenden van onze artikelen binnen Nederland en België is € 15,- incl. BTW. Bestellingen boven de € 100,- excl. BTW worden franco verstuurd binnen Nederland en België. Naast Nederland en België leveren wij ook in de landen binnen Europa, Zuid- en Noord Amerika, Azië, Afrika, Australië en het Midden-Oosten. Mocht uw land niet als keuze naar voren komen tijdens het bestelproces, stuur ons dan een e-mail naar info@hobrand.nl of neem telefonisch contact met ons op via +31(0)344-663 344. De kosten voor verzendingen buiten Nederland en België zijn afhankelijk van het land en het gewicht of afmetingen van het te verzenden pakket. Aan deze bedragen kunnen geen rechten worden ontleend en wij behouden ons het recht dit bedrag aan te passen.

Levertijd

De opgegeven levertijden in de Hobrand webshop zijn indicatief. De levertijd is afhankelijk van het artikel en de wijze van betaling. Wilt u van tevoren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@hobrand.nl of neem telefonisch contact met ons op tijdens werkdagen via +31(0)344-663 344.