Onze kernwaarden

Alles voor elkaar. Hobrand.

Dit is de kern van het verhaal dat we met het merk Hobrand willen vertellen. Hierin schuilt onze droom, ons doel, maar vooral de uitdaging die we onszelf stellen. En onszelf niet alleen. Ook in onze samenwerking met leveranciers en klanten zinspeelt de grondgedachte ‘Alles voor elkaar’.
Want waar het gaat om het streven naar de positie van ‘eerste keuze zijn’, waar alle oplossingen die we bieden bijdragen aan optimale inzet van middelen om veiligheid te garanderen van onze eigen mensen en alle burgers waarvoor we doen wat we doen en waar we het als onze missie zien om op elk moment precies die producten te leveren die mensen helpen hun werk beter en veiliger te doen, dan is het kraakhelder dat we alles voor elkaar moeten hebben. En tegelijk alles voor elkaar doen.

Alles staat voor het ultieme, het hoogst haalbare nastreven, maar wel met beide benen op de grond. Dus voor het brede spectrum van het grote geheel naar elk deel daarbinnen, dus van de context van onze klanten en hun doelen daarbinnen, tot en met elk detail in ons werk voor die klanten, en iedere schakel in het proces, elk product in de gehele levering en alles wat we doen om vanuit onze kracht en expertise het maximale uit onze kennis, kunde, competenties te halen. De lat ligt hoog. En die durven we steeds een beetje hoger te leggen. Alles op alles om steeds een beetje beter te worden.

Voor staat daarbij voor het verbinden, het luisteren, het zien van mogelijkheden, het leggen van contacten, het herkennen en erkennen van toegevoegde waarde van alle betrokkenen in de keten ‘van-leverancier-tot-klant’ maar ook doelgericht communiceren, weten waarvoor we het doen en de richting waarop we bewegen en daarbij snel schakelen en voorop lopen in oplossingen bieden voor de dilemma’s, de uitdagingen, maar ook simpelweg voor alle vragen van onze klanten.

Elkaar staat tot slot voor het collectief dat we zijn, de driehoek klant-collega-leverancier, onze cultuur, ons team, onze saamhorigheid en onze verantwoordelijkheid voor elkaar.

Met een belofte die zo helder en krachtig is in zijn eenvoud, kan er geen twijfel over de intentie van Hobrand bestaan. We weten waarvoor we staan en we weten waarvoor we gaan. En als we daarin slagen dan is maar één conclusie mogelijk; Alles voor elkaar. Hobrand.

Onze Kernwaarden

Veiligheid & Duurzaamheid
In de breedste zin van het woord. Veiligheid van producten, maar ook sociale veiligheid. Duurzaamheid van producten, maar ook duurzame klant- en werknemersrelaties.

Expertise
Vooral in de zin van bekwaamheid; onze vakmanschap en de vakinhoudelijke kennis die we leveren. En ook ontplooiing; steeds beter worden in wat we doen en hoe we dat doen.

Teamwork & openheid
Groei in onze interne samenwerkingen, open en toegankelijk, in vertrouwen, elkaar triggeren, elkaar helpen; gericht op samen werken aan optimaal resultaat. Met openheid wordt het open karakter van de organisatie (open deuren etc.) bedoeld en de openheid van de medewerkers (bespreekbaarheid van issues/problemen/uitdagingen).

Klantgerichtheid
Focus houden op het leveren van een perfecte service, waarvoor goede klantrelaties en leveranciersrelaties cruciaal zijn en ons niet verliezen in interne processen.

Efficiency
Een sterke wil om efficiënte processen nog verder te verbeteren. Door onze drive en ambitie worden wij steeds weer uitgedaagd om te groeien en te verbeteren.

Plezier & Lef
We gaan ook voor het ‘work hard, play hard’ principe; met de intrinsieke motivatie die ervoor nodig is en met humor en positieve energie willen we genieten van ons dagelijks werk.